سبد خرید خالی می باشد

بلاگ

کناره گیری لامبورگینی از دسته خودروهای بنزینی !

کناره گیری لامبورگینی از دسته خودروهای بنزینی !

شرکت لامبورگینی اخیرا اعلام کرده که با همکاری شرکت خودروسازی فولکس واگن سه مدل از خودروهای تمام برقی GT خود را تا انتهای سال 2024 به بازار جهانی خودرو ارائه می‌کند و خودروهای مونتاژ سال 2021 این شرکت آخرین سری از سری خودروهای بنزینی هستند؛ خودروهای GT به خودرو‌های اسپرتی گفته می‌شوند که برای رانندگی با سرعت بالا در مسافت‌های طولانی ساخته شده و اکثر آپشن‌های لوکس و اسپرت بودن را با هم دارند.

 

پشتیبانی فولکس واگن از لامبورگینی در هزینه‌های تولید !

هزینه تغییر خودروهای بنزینی به هیبریدی آنچنان بالا هست که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی مثل فراری و استون مارتین در پرداخت هزینه تولید آنها به مشکل خورده و تا سالهای آتی قید تغییرات را بزنند اما شرکت لامبورگینی با کمک هزینه‌ای که فولکس واگن در این زمینه صرف می‌کند پشتیبانی شده و در تولید این نوع خودروها می‌تواند به نسبت بقیه برندهای خودرو با سرعت بیشتری پیشرفت کند.

ابتدا مشتریان لامبورگینی منتظر یک خودرو چهار‌در مناسب برای استفاده روزانه بودند که این شرکت با ارائه سیان FKP 37 همه را شوکه کرد.

اولین خودرو هیبریدی لامبورگینی !

 سیان FKP 37 که در 3 سپتامبر 2019 به صورت آنلاین رونمایی شد، اولین خودروی هیبریدی تولید شده توسط این شرکت است که سوپر‌کار مبتنی بر آونتادور بوده و از تکنولوژی هیبریدی و ابر خازن‌ها است، شماره یک این برند اظهار داشته بزرگ‌ترین اولویت او در لامبورگینی تولید جانشین اونتادور است. قبلاً تایید شده این خودرو از پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با دستیار هیبریدی استفاده خواهد کرد.

اما برای شروع لامبورگینی 1/5 میلیارد یورو (1٫7 میلیارد دلار) را برای شروع تولید خودروهای هیبریدی برقی بنزینی را به عنوان سرمایه در نظر گرفته است. همچنین در می‌خواهد از سال 2025 تا 2030 خودروهای کاملا برقی به بازار عرضه کند.

خودرو لامبورگینی سیان آبی

سیان FKP 37 قاتل سری هوراکان لامبورگینی !

با توجه به اخبار فوق سری هوراکان لامبورگینی به طور کامل از خط تولید این شرکت حذف می‌شود اما این تصمیم نتوانست جلوی رونمایی از سری جدید این خودرو با نام هوراکان تکنیکا را بگیرد.

هوراکان تکنیکا که با امکاناتی همچون موتور V10 به حجم 5.2 لیتر و حداکثر قدرت 631 اسب بخار نیرو را توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و سیستم دیفرانسیل ضد لغزش الکترونیکی به چرخ های عقب توانست به عنوان جاه‌طلبان سبک خود در سری خودروهای جاده و پیست‌های اتومبیل رانی شناخته شود.

و هوراکان تکنیکا جزء معدود خودروهای الهام گرفته شده از ابرخودرو تولید محدود شرکت لامبورگینی یعنی سیان FKP 37 است پس این خودرو با الگویی از قاتل سری خودروهای خود پا به بازار خودرو جهانی گشوده است.

خودرو لامبورگینی برقی هوراکان سبز

باتری و خازن خودروهای لامبورگینی

باتری‌های لیتیومی در خودروهای برقی به نسبت انرژی کمتری تولید می‌کنند و از این رو مکررا نیاز به شارژ دارند، شرکت‌های خودروسازی در راستای افزایش کیفیت خودروهای برقی خود در نظر دارند تا برای باتری‌های لیتیومی جایگزینی مناسب پیدا کنند زیرا این باتری به واسطه عملکرد با واکنش‌های شیمیایی و تولید گرما و همچنین دشارژه شدن پی در پی مخصوصا در خودروهای برقی و نیاز به شارژ مکرر آنها باتری مناسبی برای این خودروها نیستند؛ شرکت لامبورگینی در نظر دارد تا با استفاده از ابرخازن‌ها انرژی مورد نیاز خودروهای برقی خود را تامین کند.
ابر‌خازن‌ها انرژی را به صورت فیزیکی ذخیره کرده و تولید گرما نمی‌کنند؛ لامبورگینی در راستای استفاده از ابر‌خازن‌ها در نظر دارد تا خازن‌هایی از جنس فیبر کربن تولید کند زیرا جنس بدنه خودروهای برقی لامبورگینی فیبر کربن است و هم جنس بودن این دو می‌تواند در راستای تولید انرژی از طریق بدنه خودرو کمک کننده باشد.
این شرکت در نظر دارد که تکنولوژی شناسایی و رفع خراشیدگی بدنه خودرو را در سری‌های جدیدش ارائه کند؛ این نوع رفع خراشیدگی خودکار با استفاده از میکرو کانال‌های موجود بر بدنه فیبر کربن این خودرو قرار دارد که باعث درمان شیمیایی آسیب‌های احتمالی می‌شود.
 اما تا به امروز چنین تکنولوژی‌هایی از جانب این شرکت خودروسازی ارائه و اجرا نشده‌است.


چاپ   ایمیل

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، نارمک، خیابان مسیل شهید داود گلشن دوست، خیابان گلستان، پلاک 45

فروشگاه: 77283176-021

فروش عمده: 77837998-021 – 77691502-021

پشتیبانی سایت: 77691502-021

 ایمیل: [email protected]

اعتماد شما سرمایه ماست!