باتری مناسب سانگ یانگ تیوولی

باتری مناسب سانگ یانگ تیوولی


سانگ یانگ تیوولی در سال ۹۴ توسط رامک خودرو به بازار ایران عرضه شد. فلسفه این اسم این بوده که اگر اسم این ماشین را برعکس بخوانیم I Love It خوانده می شود. تیوولی یکی از خوش فروش ترین ماشین های ایران است و با توجه به قیمت مناسب، آپشن های کافی، ظاهری جذاب به رتبه چهارم در پرفروشترین ماشین های وارداتی ایران رسید.
تیوولی ۲۰۱۶ دارای شاسی و بدنه مقاوم 6 ایربگ در ۱۰ نقطه مختلف سیستم ABS, EBD, PSP و سیستم ضد واژگونی APR در امنیت کمبودی ندارد. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AISIN ژاپن بدون تعویض دنده ضعیف و عملکرد خوب باعث مصرف سوخت ۹/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر شده است.‌.‌..‌‌‌‌‌‌ 

نقاط ضعف تیوولی

با وجود نکات مثبت فراوان در کارنامه‌ تیوولی، این خودرو نقاط ضعفی نیز دارد. سواری نچندان نرم، موتور ۱/۶ لیتری نسبتا ضعیف، کیفیت پایین متریال به کار رفته داخل خودرو در مقایسه با کیا و هیوندا از نقاط ضعف این ماشین هستند. این خودرو در ایران و کشور های جهان سوم بازار خوبی دارد اما در کشور های پیشرفته با وجود اینکه از لحاظ قیمت چندان تفاوتی با کیا و هیوندا ندارد خریداران، رقیبان کره ای و ژاپنی آن را انتخاب می کنند. رقیب های این ماشین در ایران رنو کپچر، سیتروئن c3 .ناکام ‌و پژو ۲۰۰۸ هستند که نسبت به رقبا فروش بهتری را تجربه کرده است.‌‌‌ در بازار جهانی اما رقیبان قدری همچون تویوتا، مزدا و هیوندا دارد که عرصه را برای تیوولی تنگ کرده است.
برای مشاهده باتری مناسب سانگ یانگ و قیمت آن به لینک های زیر مراجعه کنید.


باتری های پیشنهادی برای سانگ یانگ تیولی: